Hoe neem ik communie over mijn financiën

Benieuwd hoe u een doorbraak in uw financiën kunt bereiken? Probeer deze tips over hoe u communie over financiën kunt nemen.

Als u vandaag met een uitdagende situatie in uw financiën wordt geconfronteerd, bent u misschien al tiende, geeft en spreekt u het Woord over uw omstandigheden. Maar als je nog geen overwinning hebt behaald op dit gebied, vraag je je misschien af ​​wat je nog meer kunt doen, behalve dat je voor een manifestatie staat. Een krachtig hulpmiddel dat door christenen vaak over het hoofd wordt gezien, is het nemen van communie.

Het avondmaal is veel meer dan alleen een religieuze traditie - het symboliseert alles wat Jezus voor ons deed op Golgotha. Wanneer u deelneemt aan de beker (die het bloed vertegenwoordigt), herinnert u zich dat Jezus u van de zonde heeft verlost. Wanneer je het brood eet (dat Zijn lichaam vertegenwoordigt), erken je de fysieke en spirituele kwelling die Jezus heeft doorstaan ​​om je te bevrijden van zorgen, zorg, angst, ziekte, ziekte en elk deel van de vloek. Dat omvat armoede en gebrek.

God heeft het avondmaal met een reden gecreëerd. Wanneer je het ontvangt, moet je van plan zijn om deel te nemen aan alles wat het offer van Jezus bood - redding, gemoedsrust, genezing en totale voorspoed. Anders negeer je om te genieten van de geschenken die Hij offerde om je te geven.

Je hoeft niet te wachten tot je naar de kerk gaat om de communie te ontvangen. U kunt het altijd en overal ontvangen. In feite, als je nog geen gewoonte hebt gemaakt om Communie regelmatig te nemen, is het tijd dat je begint! De communietafel is de genezingstafel, de bevrijdingstafel en de biechttafel. Het is de krachtpatser van God.

Elke keer als we communie nemen, drijft het onze wortels nog dieper in ons geloof in wat het verbond van God voor ons betekent en wat het lichaam en bloed van Jezus voor ons heeft betaald. We gebruiken ons geloof om communie te nemen, en we doen dit met vastberaden doel.

Als u een wijziging in uw financiële situatie nodig heeft, zijn hier zeven tips voor het nemen van communie over uw financiën:

Koop een communieset voor persoonlijk gebruik. Er zijn zelfs individuele, voorgevulde bekers en wafelsets met een lange houdbaarheid beschikbaar voor eenvoudig gebruik of transport.

U kunt de communie alleen nemen, of met een familielid of vriend.

U kunt elke dag communie nemen. Communie nemen is het bloed van Jezus toe-eigenen over je leven, Hem danken voor AL wat Hij heeft gedaan. Het is geen religieuze ceremonie, dus je hoeft niet te wachten op een minister om het je te dienen.

Onderzoek jezelf voordat je Communie neemt. Voordat we deelnemen, zegt de Bijbel ons dat we onze harten moeten onderzoeken (1 Korinthiërs 11: 27-29-30). Vraag God om vergeving in gebieden waar je het doel hebt gemist (strijd, onvergeeflijkheid, jaloezie, afgunst, haat, hebzucht, angst, zorgen, ongeloof, etc.) Zorg er ook voor dat je Communie niet ontvangt als een religieuze oefening, in plaats van alles te aanvaarden wat Jezus 'offer bracht. Ontvang het niet halverwege; dat zal voorkomen dat je alles ontvangt dat door het offer van Jezus wordt geleverd (1 Korinthiërs 11:30).

Neem deel aan het brood, dat symbool staat voor de lichamelijke en geestelijke kwelling die Jezus droeg om ons van alle gebieden van de vloek te verlossen. Zeg met dit in gedachten: "Heer, het is niet goed dat ik lijd aan armoede of gebrek. Ik beoordeel het nu als zijnde van Satan, en ik wijs het af. Ik weiger het langer te ontvangen. Ik neem deel aan het offer van het lichaam van Uw Zoon en ik ontvang het overvloedige leven dat U voorzag, in Jezus 'Naam. "

Neem deel aan de beker en doe deze bekentenis: 'Vader, ik dank U voor alles wat U voor mij hebt voorzien door het Nieuwe Verbond in Christus Jezus. Ik neem nu deel aan die beloften! Ik ben genezen Ik ben verlost. Ik ben het hoofd en niet de staart. Ik ben boven en niet onder. Ik neem de voorspoed die U hebt geofferd om mij te geven, en ik dank U en prijs U daarvoor in Jezus 'Naam. "

Beslecht u hierover. Zodra u de communie hebt genomen, regelt u uw financiën in uw hart volgens Gods Woord.

Hoop niet alleen dat het klaar is - weet het.

Het maakt niet uit met wat u wordt geconfronteerd - zonde, ziekte, drugs, een gewichtsprobleem, zorgen, strijd, oude gewoonten en elke situatie in uw financiën - u kunt worden verlost door het juiste Avondmaal te ontvangen. Het lichaam en bloed van Jezus bedekt elk gebied van je bestaan.